کد خبر : 110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
- بازدید

با هدف استعداد یابی و ارتقای سطح کیفی و فنی بازیکنان ورزش چوگان آذربایجان شرقی برای حضور در رقابت های قهرمانی؛

دوره آموزش حرفه ای ورزش چوگان در آذربایجان شرقی برگزار شد.

دوره آموزش حرفه ای ورزش چوگان در آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش اسب و سوارکاری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان ، دوره آموزش حرفه ای ورزش چوگان با هدف استعداد یابی و ارتقای سطح کیفی و فنی بازیکنان ورزش چوگان آذربایجان شرقی برای حضور در رقابت های قهرمانی کشوربرگزار شد.؛

عصر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۶ اولین روز این دوره آموزشی به مدت ۷ ساعت در باشگاه سهند تبریز با حضور مربی برجسته کشور و علاقمندان این ورزش باستانی برگزار و تا ساعت ۱۷ عصر روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ادامه داشت.
رییس هیئت چوگان آذربایجان شرقی با تاکید بر سرعت بخشی اجرای برنامه های مختلف فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: این رویه می تواند جایگاه آذربایجان شرقی را از حیث سبقه تاریخی و حرفه ای این ورزش را تحکیم بخشد.
رشید شهشهی متذکر شد: انسجام و همکاری باشگاه های رشته سوارکاری فعال در این استان به همراه حمایت های مسولان استانی به ویژه معاونت سیاسی و امنیتی آذربایجان شرقی توانسته در این مدت کوتاه تشکیل هیئت چوگان استان آذربایجان شرقی تا حد مطلوبی نمود داشته باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: حضور مستمر مربیان برجسته کشوری در تبریز و برگزاری دوره های آموزشی در سطوح و سنین مختلف، سطح کیفی تیم چوگان آذربایجان شرقی را با هدف حضور در رقابت های قهرمانی کشور افزایش دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    Sorry, no posts matched your criteria.

logo-samandehi