کد خبر : 7
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
- بازدید

آنالیز چوگان بازان توسط مربیان آرژانتینی

آنالیز چوگان بازان توسط مربیان آرژانتینی

مربیان آرژانتینی جهت آنالیز چوگان بازان برای اعزام به اردوهای تدارکاتی جام جهانی وارد تهران شدند. به گزارش سایت صنعت اسب ، دو مربی حرفه ای و بین المللی چوگان از کشور آرژانتین به نام های پابلو فرانسیسکو و مارتین ایوجینو جهت بررسی سطح بازی چوگان بازان و آنالیز اعضای تیم ملی چوگان و اعزام

مربیان آرژانتینی جهت آنالیز چوگان بازان برای اعزام به اردوهای تدارکاتی جام جهانی وارد تهران شدند.

به گزارش سایت صنعت اسب ، دو مربی حرفه ای و بین المللی چوگان از کشور آرژانتین به نام های پابلو فرانسیسکو و مارتین ایوجینو جهت بررسی سطح بازی چوگان بازان و آنالیز اعضای تیم ملی چوگان و اعزام آنها برای اردوهای تدارکاتی آمادگی به جام جهانی وارد تهران شدند.

مقرر است که این دو مربی آرژانتینی از تمرینات و مسابقات باشگاه های مخنلف دیدار داشته و گزارشی در خصوص مهارت های بازیکنان و نقاط ضعف و قوت آنها ارائه دهند.

حضور مربیان آرژانتینی چوگان در تهران برای انتخاب ملی پوشان چوگان ایران درحالی رخ می دهد که پیش از این تیم چوگان ایران در دیداری تدارکاتی ۹ مهرماه در باشگاه قصر فیروزه میزبان تیم ملی چوگان این کشور بود.
آرژانتین یکی از بهترین کشورهای دنیا در رشته چوگان است و از آنجا که ایران در سال آینده میزبان رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی چوگان در قاره آسیا خواهد بود، از مربیان کارآزموده این کشور برای انتخاب بهترین های این رشته در کشورمان دعوت بعمل آمده است.
مرحله نهایی رقابت های جام جهانی چوگان به میزبانی کشور استرالیا برگزار خواهد شد و چوگان بازان ایران درصورت صعود از مرحله مقدماتی به این این کشور اعزام خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    Sorry, no posts matched your criteria.

logo-samandehi