کد خبر : 10
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
- بازدید

برگزاری هفتمین دوره رقابت های چوگان جام قهرمانی استان تهران

برگزاری هفتمین دوره رقابت های چوگان جام قهرمانی استان تهران

هفتمین دوره رقابت های چوگان جام قهرمانی استان تهران به میزبانی باشگاه قصرفیروزه طی دو روز برگزار شد و تیم نزاجا قهرمان این دوره از رقابت ها گردید. به گزارش اسب و سوارکاری ، در این رقابت ها که دور مقدماتی آن با حضور ۵ تیم برگزار شد که تیم های قصرفیروزه الف ، خرگوش

هفتمین دوره رقابت های چوگان جام قهرمانی استان تهران به میزبانی باشگاه قصرفیروزه طی دو روز برگزار شد و تیم نزاجا قهرمان این دوره از رقابت ها گردید.

به گزارش اسب و سوارکاری ، در این رقابت ها که دور مقدماتی آن با حضور ۵ تیم برگزار شد که تیم های قصرفیروزه الف ، خرگوش دره ، نزاجا و نوروزآباد به مرحله نهایی راه پیدا کردند .

بازی رده بندی بین تیم های نوروزآباد و قصر فیروزه الف انجام شد و قصرفیروزه الف به مقام سومی دست یافت.

بازی فینال بین تیم های خرگوش دره و نزاجا انجام شدکه در پایان تیم نزاجا با امتیاز ۵ بر ۴ بر حریف خود فائق آمد و پیروز میدان شد.

قضاوت این بازی ها را آقایان سیامک ایلخانی زاده و امیر علی عبیدی به عنوان داوران سوار و امیر علی ذوالفقاری داور نشسته به عهده داشتند.

در پایان این رقابت ها از زحمات و تلاش های ارزنده و شایسته مهندس محمد رضا شاپوری مدیر باشگاه چوگان قصرفیروزه و خدمات بیش از ۳۹ سال در رشته چوگان و سوارکاری با اهداء لوح و تابلو فرش نفیس ایرانی تقدیر و تشکرشد و همچنین حکم جدید مدیریت باشگاه چوگان قصرفیروزه برای مهندس محسن ابراهیم زاده صادر شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    Sorry, no posts matched your criteria.

logo-samandehi